Bespreek in eerste instantie je klacht met je therapeut. Samen zoeken we met jou naar een passende oplossing over je klacht.  Je kan je klacht kenbaar maken bij je therapeut op de volgende manieren:

Per post: 
Je kan je klacht per post versturen naar: 
Voetzorg Vital 
Bakelseweg 25
5735 SC Aarle-Rixtel 

Per e-mail: 
Je kan je klacht per e-mail sturen naar: info@voetzorgvital.nl 

Telefonisch: 
Je kan je klacht telefonisch bespreken met de klachtenfunctionaris. Je belt hiervoor naar het nummer 06-15692889. Indien geen gehoor, spreek het antwoordapparaat in en je wordt zo snel mogelijk teruggebeld.
Als stap 1 met je therapeut niet heeft geleid tot een oplossing, dan kun je overwegen om het geschil in te dienen via de NVvP (Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten). Een onafhankelijke commissie onderzoekt en beoordeelt of de klacht gegrond is, en doet hierover een bindende uitspraak. 

Hier zijn wel kosten aan verbonden: 50 euro als tegemoetkoming in de kosten. Als er ook een schadevergoeding wordt geëist, is dit 100 euro. Deze kosten moeten betaald worden, ongeacht of je als cliënt wel of niet in het gelijk wordt gesteld. De geschillenregeling is erkend door het ministerie van VWS.